V tomto článku vám poradíme, ako postupovať pri zadaní reklamácie (zákon ju od roku 2024 nazýva Uplatnenie zodpovednosti za vady) tak, aby sme ju spoločne vyriešili k vašej spokojnosti čo najrýchlejšie.
- Hneď ako zistite vadu na dodanom tovare, odfoťte ju, napríklad mobilom. Stačia základné fotky pre posúdenie problému.
- Prihláste sa do svojho účtu na exprestlac.sk a tam vstúpte do sekcie Moje reklamácie.
- Vyberte, ktorej objednávky sa reklamácia týka, stručne opíšte vadu a nahrajte fotky.
- Ihneď po odoslaní Vašej reklamácie dostane notifikáciu náš pracovník. Reklamácie vybavujeme každý pracovný deň v čase od 9:00 - 16:00. V prípade, že ste v časovej tiesni, neváhajte nám po zadaní reklamácie zavolať na našu infolinku 02/32 11 30 70. Vždy sa budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr.
- Po zadaní reklamácie čakajte, prosíme, na naše vyjadrenie a tovar nám neposielajte naspäť. Reklamácie vo väčšine prípadov vieme vyriešiť bez nutnosti zasielania tovaru naspäť na našu adresu.
Často kladené otázky
Ako rýchlo vybavíte moju reklamáciu?
Stanovisko k reklamácii vám dáme do 1-3 pracovných dní v závislosti od zložitosti problému. Následne (v prípade pretlače objednávky) reklamačnú objednávku obratom realizujeme. Je možné, že v niektorých prípadoch potrebujeme vašu súčinnosť (napríklad odsúhlasenie opraveného návrhu a pod.).
Musím tovar zasielať naspäť?
Tovar v žiadnom prípade nezasielajte späť, kým vás k tomu nevyzveme.
Kompletný reklamačný poriadok a obchodné podmienky nájdete tu.