Máte otázky? Pýtajte sa!

Home > 5. Po dodaní objednávky > Ako vyriešiť reklamáciu čo najskôr k vašej spokojnosti

Ako vyriešiť reklamáciu čo najskôr k vašej spokojnosti

V tomto článku vám poradíme, ako postupovať pri zadaní reklamácie tak, aby sme ju spoločne vyriešili k vašej spokojnosti čo najrýchlejšie.

  1. Ihneď akonáhle zistite závadu na dodanom tovare, závadu odfotte napríklad na mobil. Stačia základné fotky pre posúdenie problému.
  2. Prihláste sa do vašho účtu na exprestlac.sk a tam chodte do sekcie Moje reklamácie.
  3. Vyberte ktorej objednávky sa reklamácia týka, stručne popíšte závadu a nahrajte fotky.
  4. Ihneď po odoslaní vašej reklamácie dostane notifikáciu náš pracovník. Reklamácie vybavujeme každý pracovný deň v čase od 9:00 - 16:00. V prípade, že ste v časovej tiesni, neváhajte nám po zadaní reklamácie zavolať na našu infolinku 02/32 11 30 70. Vždy sa budeme sa snažiť vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr.
  5. Po zadaní reklamácie čakajte na naše vyjadrenie a tovar nám ne posielajte naspäť. Reklamácie vo väčšine prípadov vieme vyriešiť bez nutnosti zasielania tovaru naspäť na našu adresu.

Často kladené otázky

Ako rýchlo vybavíte moju reklamáciu?
Stanovisko k reklamácii vám dáme do 1-3 pracovných dní v závislosti od zložitosti problému. Následne (v prípade pretlače objednávky) reklamačnú objednávku obratom realizujeme. Je možné, že v niektorých prípadoch potrebujeme vašu súčinnosť (napríklad odsúhlasenie opraveného návrhu a pod.).

Musím tovar zasielať naspäť?
Tovar v žiadnom prípade nezasielajte späť kým vás k tomu nevyzveme.

Kompletný reklamačný poriadok a obchodné podmienky nájdete tu.