V tomto článku vám poradíme, ako postupovať pri zadaní reklamácie tak, aby sme ju spoločne vyriešili k vašej spokojnosti čo najrýchlejšie.
- Ihneď akonáhle zistite závadu na dodanom tovare, závadu odfotte napríklad na mobil. Stačia základné fotky pre posúdenie problému.
- Prihláste sa do vašho účtu na exprestlac.sk a tam chodte do sekcie Moje reklamácie.
- Vyberte ktorej objednávky sa reklamácia týka, stručne popíšte závadu a nahrajte fotky.
- Ihneď po odoslaní vašej reklamácie dostane notifikáciu náš pracovník. Reklamácie vybavujeme každý pracovný deň v čase od 9:00 - 16:00. V prípade, že ste v časovej tiesni, neváhajte nám po zadaní reklamácie zavolať na našu infolinku 02/32 11 30 70. Vždy sa budeme sa snažiť vašu reklamáciu vyriešiť čo najskôr.
- Po zadaní reklamácie čakajte na naše vyjadrenie a tovar nám ne posielajte naspäť. Reklamácie vo väčšine prípadov vieme vyriešiť bez nutnosti zasielania tovaru naspäť na našu adresu.
Často kladené otázky
Ako rýchlo vybavíte moju reklamáciu?
Stanovisko k reklamácii vám dáme do 1-3 pracovných dní v závislosti od zložitosti problému. Následne (v prípade pretlače objednávky) reklamačnú objednávku obratom realizujeme. Je možné, že v niektorých prípadoch potrebujeme vašu súčinnosť (napríklad odsúhlasenie opraveného návrhu a pod.).
Musím tovar zasielať naspäť?
Tovar v žiadnom prípade nezasielajte späť kým vás k tomu nevyzveme.
Kompletný reklamačný poriadok a obchodné podmienky nájdete tu.